Close

Splošna pravila in pogoji poslovanja

1.    SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Dobrodošli na spletnem mestu www.kozmetikatimus.si, s katerim upravlja podjetje Timus, Marija Pinter s.p. (v nadaljevanju: podjetje).

Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah ter prodaji izdelkov podjetja. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Spletno mesto kozmetikatimus.si, v lasti podjetja Timus, Marija Pinter s.p., je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ob registraciji v sistem spletne trgovine Timus obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Timus, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

1.1 Podatki o podjetju:

Timus, Marija Pinter s.p.

Radelca 8

2363 Podvelka

Matična številka: 8530483

Davčna številka: 17784972

TRR: Marija Pinter, Radelca 8, 2363 Podvelka,
SI56 0245 4424 5734 461, odprt pri NLB.

Telefon: 070 265 765

Email: info@kozmetikatimus.si

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost, točnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Timus.

 2.    SPLETNA TRGOVINA KOZMETIKATIMUS.SI

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini kozmetikatimus.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.

2.1 CENE

Vse cene v spletni trgovini kozmetikatimus.si so navedene v EUR, DDV ni obračunan, saj nismo davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

2.2 NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

·         z gotovino (Pošta Slovenije in osebni prevzem) ali kartičnim načinom plačevanja (Pošta Slovenije) ob prevzemu

·         po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Marija Pinter s.p.,

TRR:

Marija Pinter, Radelca 8, 2363 Podvelka,
SI56 0245 4424 5734 461, odprt pri NLB.

2.3 PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Timus ažurirajo in spreminjajo kadarkoli. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

2.4 STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA

Stroški pakiranja in dostave znašajo do skupnega zneska naročenih izdelkov do 34,99 € 3,5 €. Nad 35 € je poštnina brezplačna. Možen pa je tudi osebni prevzem po dogovoru (kontakt 051738581; Koroška ali Podravska regija). V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za možnost dostave v druge države pišite na info@kozmetikatimus.si

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo Pošto Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Če boste v času dostave na izbranem naslovu nedosegljivi, vam bo pismonoša pustil obvestilo in boste lahko paket prevzeli v poštni poslovalnici. Za dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po elektronski pošti info@kozmetikatimus.si.

3.   NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti podjetja (info@kozmetikatimus.si) Timus, Marija Pinter s.p., vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

3.1 IZDAJA RAČUNA

Podjetje ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

3.2 VREDNOSTNI BONI TIMUS

Vrednostni bon je darilna kartica, ki jo podjetje Timus proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Timus.

Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Timus. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@kozmetikatimus.si. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona, v nasprotnem primeru se razlika ne vrača.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Timus. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Timus ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

• V košarici v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”dodaj”.

• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Popust ne vključuje zneska dostave.

• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

3.3 POSTOPEK NAKUPA

Izbira izdelka: Na spletni strani www.kozmetikatimus.si izberite izdelek in količino (privzeta vrednost je en kos) kliknite na povezavo ”V košarico”. Sistem obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati z nakupovanjem in se vrniti nazaj v spletno trgovino, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ”. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Nadaljuj na blagajno” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico, kjer ponovno nadaljujete z gumbom “Nadaljuj na blagajno”.

Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

Sistem vas pripelje do strani za vnos osebnih informacij. Lahko naročite kot gost ali se prijavite v svoj uporabniški profil.

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja in se strinjati z našimi splošnimi pogoji. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. Podatke je mogoče pri naslednjih naročilih urejati ali izbrisati.

Stran vas nato pripelje do naslova za dostavo.

Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Način dostave: izbirate lahko med paketno dostavo Pošte Slovenije in osebnim prevzemom na sedežu podjetja ali po dogovoru.

Način plačila: Izbira se lahko med temi načini plačila: Plačilo po povzetju (vrši Pošta Slovenije), plačilo po predračunu z bančnim nakazilom (podatke prejmete po e-pošti).

Postavke naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, popust in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice.

Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Naročilo z obveznostjo plačila”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je potrjeno. Hvala Vam za nakup. Na vaš e-poštni naslov je bilo poslano sporočilo xy@tvojmail.com.” Na strani je vidna še številka naročila in podrobnosti dostave.

V primeru izbire predplačila izdelka se na tej strani nahajajo še podrobnosti o plačilu, podatki o bančnem računu, kamor nakažete bančno nakazilo.

 Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.kozmetikatimus.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice, nato pa na ikono koša na desni strani ob ceni izdelka. Za nadaljevanje nakupavanja kliknemo na povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnemo nazaj spletno trgovino.

SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODE

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika. 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V primeru izbire plačila po UPN obrazcu prejme kupec kot naslednje poštno sporočilo “čaka na bančno nakazilo”, kjer so navedene podrobnosti za plačilo. Registriranemu uporabniku spletne trgovine “kozmetikatimus.si” so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Timus lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema naročila podjetju na elektronski naslov (info@kozmetikatimus.si) ali po telefonu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Timus, Marija Pinter s.p., Radelca 8, 2363 Podvelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru poškodovanega artikla se obrnite najprej na poštno poslovalnico, kjer boste izpolnili zapisnik o poškodovanem artiklu, nato pa še na nas, da vam lahko pošljemo nov paket.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, kontaktirajte dostavno službo (Pošta Slovenije), kjer boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Kontaktirajte tudi nas, da vam lahko pošljemo drug paket.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

VARNOSTNA OPOZORILA K UPORABI VSEH IZDELKOV

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. Kljub naravnim sestavinam imate lahko alergijsko reakcijo na katero izmed njih. Zato izdelek, preden ga nanesemo na večjo površino, preizkusimo na manjši površini kože ter počakamo 24 h. V kolikor na koži ni sprememb, je izdelek za vas varen za uporabo. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

4.    VAROVANJE PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

–       identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

–       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

–       bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

–       končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,

–       dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

–       plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

–       informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

– časovno veljavnost ponudbe,

–       pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,

–       pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,

–       seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,

– možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,

–       pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV IN DRUGIH PRAVNIH SREDSTEV

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Skladno z zakonskimi normativi podjetje Timus, Marija Pinter s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Timus, Marija Pinter s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej spletni strani:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

KOMUNIKACIJA

Timus, Marija Pinter s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje izrecno spoštovalo.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje Timus, Marija Pinter s.p.

IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Timus, Marija Pinter s.p. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. Na podstrani zasebnost, piškotki in osebni podatki preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Timus in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so avtorsko zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

5.    OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Timus se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Timus včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Timus kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost ter vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kozmetikatimus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Timus bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Timus se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Timus prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.